20 Nisan 2012 Cuma

Tad(t)ilat Nedeniyle Kapalıyız :)


Hayır sadece binaların değil, ruhlarımızın da tadilata ihtiyacı vardır. Biraz güneş ışığı, biraz kum, biraz tuzlu suya ihtiyacım var benim de. 1 hafta sonra yenilenmiş ve bronzlaşmış olarak dönüp size ne giydim, ne yedim, ne içtim hepsini anlatacağım :) Çok birşey yapmayacağım ama baştan söyleyeyim, bütün gün plajda tembel tembel uzanıp kitap okumayı, karpuz kabuğundan önce denize atlamayı, bol bol oburluk yapmayı planlıyorum. Beni özleyin olur mu :))

I need to repair my soul, get rid off my depressive mode that lasted for all winter. I will be on a vacation for this reason. Need some sunshine, sand and salty water. After a week, I'll be back with my suntanned skin and renewed soul and write what I wore, ate, drank and did. However, I won't do too many things, I am planning to swim, read a book on the beach, and eat whatever I want. Miss me sweeties :))

Hiç yorum yok: