5 Ağustos 2012 Pazar

Taşlar Yerine Otururken








Tulum/Romper: H&M, Ayakkabılar/Shoes: Yargıcı, Çanta/Clutch: Koton
Huzur bir ruh halinden çok bir karakter, bir duruş, hayata bakıştır bana göre. Bazı insanlar huzurludur, bazıları huzursuz, bu kadar basit. Ne yaşadığınızdan, içinde bulunduğunuz durumdan bağımsızdır huzurlu ya da huzursuz olmak, sizin seçiminizdir. Kimileri bakarsınız her durumdan bir huzursuzluk bulur çıkarır bazıları ise zor durumlardan geçerken bile yüzlerinde huzurlu bir ifade vardır ve içinde bulundukları durumla daha kolay başederler. Maalesef ki ben birinci gruba yani huzursuzlara daha yakınım (ya da yakındım). Huzursuz olmaktan beslenen sevmediğim bir tarafım var, herşey yolundayken bile kulağımın dibinde vıdı vıdı eder. Son bir yıldır Bayan Vıdı Vıdı beni esir almıştı, diktatörlüğünü ilan etmişti. Ben ve Bayan Vıdı Vıdı devamlı şikayet edecek birşeyler bulduk, söylendik, etrafımızdakilerin de başını şişirdik, kimse bizi anlamıyordu, mutsuzduk çaresizdik vıdı vıdı vıdı. Derken bu günlerde bir baktım içimde bir huzur, bir sessizlik, bir iyimserlik üzerimde, meğer Bayan Vıdı Vıdı'nın diktatörlüğü devrilmiş, yerini bir huzur iklimine bırakmış. İşte bugünlerde içimde böyle bir mutluluk, bir huzur var, daha çok güldüğümü farkediyorum. Bu ruh halim daimi olur ve bloga da yansır umarım, herkese huzurlu Pazarlar :)

Peace is not a mood but a choice, a way of life and a philosophy. Some people are peaceful and some are not. It's not about how good your life is, it is about how you look at it. I was not one of peaceful people, yet I choose and decide to be a more peaceful one. Recently I feel myself much better and happy without a cause. The voice talks negatively non stop is silent now thanks to God. Have a peaceful Sunday sweeties!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel:) darısı basıma;)

begum begum huuu dedi ki...

gerçekten yansımış harika bi ışığın bu postta:)
çok yakışmış ben çok sevdim :)))



begumyagci.blogspot.com

Grace Happy dedi ki...

es zamanlı mutlulugumuzu goruyorum nazar degmesın vıdı vıdıya herseyı cok bılmedıgını sole :)

Püskülün Belası Olmaya Geldi dedi ki...

huzurlu olmak gerçekten dünyanın en zor şeyi:) ama olduktan sonrası da çok güzel oluyor:))

Adsız dedi ki...

bende dikililiyim nasıl karşılaşmamışız büyük kayıbım olmuş bi daha ki yaza kısmet :D