17 Kasım 2014 Pazartesi

A Carrie Bradshaw Moment

Carrie Bradshaw'ın tütü etekleri, Manola Blahnik'leri ve kocaman saçlarıyla New York sokaklarında gezmesi hangi fashionistanın aklından çıktı ki? Kabul edelim, hiç birimizin tarzı Sex and The City'den sonra aynı kalamazdı, kalmadı. Geçen sene bize bir umut verdiler madem, filmin üçüncüsü gelsin, bu hasret bitsin diyerek hemen asıl konuya dönüyorum. Kabarık tül etekleri-tütü de diyebiliriz- yıllardır sokak modasında görüyoruz. Yıllardır sempatiyle baksam da- özellikle Atlantic-Pacific fıstığının kombinlerine- bir türlü bu eteklerden bulamadım.

It is impossible to forget the style of Carrie Bradshaw, who walked in NYC street with her Manola high heels, tulle skirts and big wavy hair. Let's admit it, nothing can be the same for us after SATC. We have nothing to do except for waiting for the 3rd movie. Ok, the topic is not movies but middle tulle skirts that I love yet could not buy. I could not find the skirt I have been looking for. Can Atlantic pacific lend me hers :)





Aradığım eteğe en yakın olanı Asos'ta buldum ama gümrükte sorun olur diye korkuyorum. 3-4 yıl önceye kadar Asos'tan çok alışveriş yapardım ama birkaç yıl önce yurrtdışı gümrüksüz alışveriş sınırı aşağı çekildi, ben de alışveirşi bıraktım. Son durum nedir kızlar, bir bilen anlatsa ya? Yurtdışı online alışverişlerinizde sorun oluyor mu, bu etek 80 euro civarıydı, alsam mı acaba?

I find the skirt of my dreams in Asos yet I could not order. There can be some problems about custom when they ship to Turkey. 




Tabi bir de Ezgi Emrealp'in sitesinde satılan etekler var, aradığım kabarıklıkta mı emin değilim ama sanırım bunu bir an önce alıp, balıkçı yaka kazaklar, deri ceketler ya da denim gömleklerle kombinlemem lazım. Küçükken balerin olmayı hayal ettiğimi söylemiş miydim :)

And I found a nice one in Ezgi Emrealp's website, I can buy it if I cannot find a bigger one :) I cannot wait to combine my tulle skirt with denim shirts, pullovers and leather jackets.



Hiç yorum yok: