10 Mart 2013 Pazar

Yılın En Güzel Zamanı



             Pantalon/Pants: Koton, Kazak/Pullover: Massimo Dutti, Botlar/Boots:Zara, Çanta/Bag: Yargıcı

Yılın en sevdiğim dönemi başladı, işten çıktığımda havanın aydınlık oluşu her akşam servise binerken gülümsememi sağlıyor, yol kenarlarında açan papatyaları görünce içimden hoplayıp zıplamak isteyen Heidi çıkıyor. Mantoların yerini trenchcoatlara, bu kombindeki gibi kalın kazakların ince bluzlara, botların babetlere, portakalların çağla bademlere yerini bıraktığı mevsim kapıda. Son birkaç kazaklı mantolu hafta, son kışlık kombinler. Sonrası Nisan yağmurları, güneşli günler, can erikler, geç batan güneş, biraz daha sonrası güneş yanığı omuzlar, ayaklara yapışan kumlar, sahilde günbatımları, karpuz-peynirler... Bu ilkbahar benim için sadece yeni bir mevsimin başlangıcı değil, çok daha fazlası. Heyecanla yeni başlangıçlar için gün sayıyorum. Siz de benim gibi bahara gün saymaya başladınız mı? Ya benim gibi yeni başlangıçlara gün sayanlar kimler?

My favourite season is knocking the door. I have started to leave my office before sunset and it makes me smile every evening. I want to jump around and dance like Heidi when I discover that daisies are blossoming. These are last days we wear coats and boots, last winter outfit of mine. Soon there will be April rains, sunny days, green plums, late sunsets, after that;sunburnt shoulders, sand under our feet, watermelon, beach parties. This spring is not only a new seaon for me, it is the beginning of a new era :) Have you started to countdown for spring?

2 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Beni en çok günlerin giderek uzaması mutlu ediyor. Yazı sabırsızlıkla bekliyorum ben de bir yaz çocuğu olarak ancak yavaş yavaş montların çıkması ve ince giysiler giymek, o kışın kalın giyinmeden sonra beni çıplak hissettiriyor :D uzun bir süre alışamıyorum :D

What's Next dedi ki...

bu bahar yeni bir başlangıç görünmüyor benim için ama havaların daha da ısınmasını bekliyorum, en azından alerjim başlayana kadar.. bu arada bayıldım botlara ^^