29 Mayıs 2013 Çarşamba

Bebekte 3-5 Tur Atarım




 
Etek/Skirt: Zara, Bluz/Blouse: Koton, Ayakkabılar/Shoes: Steve Madden, Çanta/Clutch: Yargıcı

Eskiden deri deyince akla sadece çanta, ayakkabı ve ceket gelirdi. Yeni nesil deriler ise artık kumaşın kullanıldığı her yerde kullanılıyor, ipek gibi incecik olan yazlıkderileriden bluzlar, etekler,şortlar elbiseler üretiliyor. Üstelik yapay deri üretimi de o kadar gelişti ki, gerçek deriden ayırt etmesi çok zor. Deri giymeye bayılan ben, Zara'da bu eteği görünce hemen kasaya ışınlandım. İncecik kırık beyaz deriden yapıldığı için, bahar ve yaza çok uygun, üstelik lazer kesimiyle de sezonun gözde trendine göz kırpıyor.

Tabi ben bunları anlatıyorum ama itiraf edin siz arkadaki müthiş Bebek manzarası, Boğaz köprüsü, Rumelihisarı ve yalılara bakmaktan ne giydiğimin farkında bile değilsiniz. Özellikle benim gibi İstanbul'u özleyenlerdenseniz...

Leather was only used to produce bags, shoes and jackets. New generation leather is quite different than old versions, it is as light and soft as silk. Leather dresses, skirts, blouses, shorts can be worn for four seasons. When I saw this laser cut skirt in Zara, I thought that I found the right skirt for summer.

I am talikng abour my outfit but, let's confess, you couldn't notice my outfit because of breath taking Bosphorus view, could you?İstanbul looks much more beatiful than me.

1 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

canımcım güzel yorumun için çok teşekkür ederim=)
öperiz=)