8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bir Alışverişkoliğin Dönüşü




 

Elbise /Dress: Mango, Ayakkabılar/Shoes: Hotiç, Çanta/Clutch: Yargıcı, Kolye/Necklace: Zara, Gözlükler/Sunnies: Prada

Çok özlemişim blogumu, şu an ilk postumu yazarken hissettiğim kadar heyecanlıyım neredeyse. Burası benim için bir kaçış alanı, ikinci hayatımdı. Günlük hayatın karmaşası ve güçlüklerinden sonra bilgisayarı açıp daha "hafif" ve keyifli şeylerden bahsetmek her zaman terapi oldu benim için. Hem tutkum olan moda ile ilgili iki cümle kurabildiğim, hem benimle aynı tutkuyu paylaşanlarla modaya ve hayata dair konuşabildiğim, çocucuğum gibi sevdiğim blogumu uzun zamandır boşladım. Evet zamanım yoktu ama aslında zamansızlık bahaneydi kabul etmeliyim ki. Sanki paylaşacak hiçbirşeyim yoktu, anlatacak hikayelerim tükenmiş, fotoğraflarım soluklaşmıştı. Sevmedim o hallerimi, siz de sevmezsiniz diye kendimi biraz sakladım, ayda bir iki kez çıkıp bir merhaba deyip kaçtım.

Şimdi ne mi değişti? Aslında pekçok şey. Bütün kış ne yapmak istediğimi düşündüm, gerçekten ne istediğimi, ne yapmam gerektiğini değil. Hayattan ne beklediğimi sorguladım, hayal kurmaya cesaret ettim. Sonrasında da hayallerimin peşinden koşmaya karar verdim. Eğer yeni denizler keşfetmek istiyorsanız önce güvenli limandan ayrılmanız gerekir, kıyıyı gözden kaybetmeyi göze almanız gerekir. Ben de limanımdan ayrıldım, geçtiğimiz cuma işime veda ettim. Her ayrılık gibi zordu , ama zor olduğu gibi zorunluydu. Özetle, bu bahar yenilenen, tomurcuklanıp yeşillenen sadece tabiat değil, ben de ağaca, çiçeğe özendim. Bu yeşillenme yazısına uygun olsun diye bir aydan uzun süredir blogda yayınlanmayı bekleyen yemyeşil giyindiğim fotoğrafları seçtim. Yeni alışverişkoliğe hoşgeldin diyelim haydi :)

I miss my blog too much, after long weeks, I am here again and I feel as excieted as I was while writing my first post. My blog was a second life for me and a peaceful place to escape from difficulties of life. It was always like a theraphy writing about  fashion and communicating with readers who share the same passion. Unfortunately, I didn't write even a single post last month both because of lack of time and lack of new stories to tell. I didn't have anything to share, my stories were ended, my photos were blurred. I didn't like this version of me and I was sure that you wouldn't like. I decided to wait until my " restoration" is finished and a brand new me  is rebuilded. Finally, I am ready to post again.

What has changed about me?? A lot of changes happened actually.For months, I asked to myself what I wanted to do. Not what I am supposed to do, what I really want to do. I asked myself what I expect from life, I dared to dream. To make my dreams come true and explore new oceans, I had to leave the port. I left my port -I mean my job. It was a very hard decision yet I had to do it. Now life is a lot better, it is spring and nature is waking up, trees are blossoming, just like me. Say "welcome" to new me :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba değişim bazen gerçekten şarttır sadece biraz cesaret o kadar :)
yeşiller sana yakışmış..
sevgiler

Beauty Follower dedi ki...

Your dress has a very nice colour!

www.beautyfollower.blogspot.gr