6 Şubat 2012 Pazartesi

İzmir'in Havası ve Kızı







Wearing Roman skirt, Batik shirt, Milla for Trendyol shoes, Pree Brulee necklace, Zara cluch

Cumartesi günü İzmir'de hava 21 dereceye kadar yükseldi, bahar gibi değil, bildiğin bahardı. Her yazısında ah bahar gelse, of yazı özledim diyen benim sesimi duydu sanırım evren ve bana 2 günlüğüne baharı yaşattı. Ben de durur muyum, kıyafetlerimle baharı getirdim. Herşeyi devletten beklemeyeceksin, ben baharı getirmek için üstüme düşeni yaptım, yazlık sarı eteğimi özlemiştim, hemen onu giydim. Sadece sarı da yetmedi, fuşya clutchımı da aldım. Aşağıda New In postunda gösterdiğim Pree Brulee kolyemi takmak için de yazı bekleyemedim, hemen denim gömleğimle arkadaş oldular. Hava bu kadar güzel olunca, deniz kenarına attım kendimi ve "İyi ki İzmir'deyim, burayı işte bunun için seviyorum" dedim ki bu son 6 aydır söylemediğim birşeydi, daha çok şikayet edecek şeyler arıyordum, sevecek noktalar değil. Sanırım kendimce bir aşama kaydettim. Ha bu arada tabi " Bu ne böyle daha 3 gün önce kar yağıyor diye bayram coşkusu yaşamadık mı biz kar gören masum İzmirliler, 1 haftada kaç mevsim yaşıyoruz" diye söylenip,"İzmir'in havasına ve kızına güven olmaz diye boşuna demiyorlarmış dedim tabi. Sonra kendimin de bir İzmir kızı olduğunu hatırlayıp, "Hani kızların hakkını yiyorlar da havasına cidden güven olmaz" diye kıvırdım. Sözün kısası İzmirli olmak güzel şey arkadaş, herşeye rağmen.

Saturday was a warm and sunny day and it was 21 celcius, it was like spring. I think the law of attraction worked because I was writing "I missed summer", "I cannot wait spring" whenever I was posting. I wore my yellow skirt which I wear in summer  andcombined it with a denim shirt and my Pree Brulee necklace that I mentioned in my earlier post. Yellow was not enough for such a colorful outfit, so I took my fuschia clutch. I went to seaside to have a walk and I felt that I was such a lucky girl because I lived in this city. I hadn't felt myself lucky lately, I was complaining about this city and missing İstanbul, so it is a good step for me. I was snowing on Thursday and it was almost summer on weekend, there is a famous saying in Turkey: " You shouldn't trust girls and weather of İzmir." I am a girl from İzmir so I cannot agree, but it is completely true what they say about weather. Anyway, it is a priority to be from İzmir and I love this city.

19 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Cnm bayildim ayakkabina etegine
Ne zamandir bu renk ayakkabi istyrdm bulabilirmiyim acaba trendyol da bi bakim:)
Tesekkurler
Sevgiler

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

khaleesi style teşekkür ederim canım, şu an trendyolda Milla nın kampanyası var, benim ayakkabım da vardı ama kalmış mıdır bilmiyorum bak hemen, kampanyanın son günleri. Trendyolu takip edersen, sık sık Milla kampanyası oluyor. Bir de yeni sezonda mangoda var bu renk bir ayakkabı burnu açık rugan ten rengi. Steve Madden ve Aldo ya da bakabilirsin, emin değilim ama görmüştüm sanki benzer birşeyler. Sevgiler

chfashiontrend dedi ki...

canım çok güzel bir kombin olmuş...izmir süper zaten bu yaz kesin çeşmedeyim ...Milla dan bir ayakkabı aldım ben de çok kaliteli ürünleri var..internetin kalitelilerinden bence ...sevgiler

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

cnm parcların herbiri cok güzel. cok yakısmıslar sana da. hava burda da cok güzeldi:)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Şekerim ben o sözü İstanbul'un havasına İzmirin kızlarına güven olmaz diye biliyordum ama demek her şehre göre uyarlaması olabiliyor:)) Kombinin de çok hoş.

alice dedi ki...

kolyene bayıldımmmmm !!! =)

zeys dedi ki...

Ayakkabini ve etegini cok begendmmm kot gomlekle kombnlemen cok hosuma gitti bu arada bulusuyoruz biz izmirde:) bi dahakine bekleriz:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok güzel bir kombin olmuş canım. Bir kere jean gömlekle o eteği bileştirmen süper, bir de kolyen üzerindeki bütün renkleri harmanlayınca harika olmuş

denizsaatcioglu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

jean gömlek + etek = mükemmeeeeel :)

Unknown dedi ki...

Ya bende Izmir'de yasamak istiyoruuum:) 21 derece ha?wow...
Kombinini cok begendim, etegin balik pulu detayi cok hos ve zevkli bir texture katmis...gomlegini tamamen ilikleyip, kolye takman ise gercekten basarili bir trendsetter oldugunu gosteriyor..like like like:)

http://followtheheelsatnight.blogspot.com/
http://followtheheelsatnight.tumblr.com/

begum begum huuu dedi ki...

izmirimiz diye soylemıyorum azcık dengesızdır:) bız onu boyle sevıyoruz ben cmtsı evde olmak zorundaydım ama aklım hep dıdarıdaydım sen harıka gecırmıssın bayıldım kombıne hele sarı etek ınanılmaz:)

begumyagci.blogspot.com

Elena dedi ki...

Nice look..particular skirt, like it :D
->Take a look at my blog<- and if you like it follow me, i will be really grateful if you :)

Modamla dedi ki...

jean gömlekle kolyenin uyumuna bayıldım. Güzel bir kombin olmuş.

İstanbul'dan İzmir'e selamlar :)

http://www.modamla.com/

The cook department dedi ki...

Hepsi çok şahane ama etek ve ayakkabına bayıldım:))

aklımsendekaldi dedi ki...

etek l jean gömlek harika olmuş...kolyende hakkını vermiş tabi...


http://aklimsendekaldi.blogspot.com/

mihrace dedi ki...

bu tarz bi etekle o gömleği düşünemezdim ama çok iyi bir ikili olmuşlar :)

http://mihracestil.blogspot.com/

gülümse dedi ki...

kuzuuu yıkmışsın ortalığı

CiciModa dedi ki...

kolyeni pree brulee'den aldığını yazmışsın bende o siteden sipariş vermeyi düşünüyorum kargoda sorun yaşadın mı, bilgi verirsen sevinirimm :)
cicimoda.blogspot.com

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Herkese çok teşekkürler güzel yorumlar için :)

CiciModa, hiç sorun yaşamadım canım, iki kez sipariş verdim bu siteden, ikisi de sorunsuz ulaştı elime, 2 hafta 3 hafta gibi bir sürede. Yalnız gümrüğe takılmaması için 75 euroyu pek geçmemeye çalış. Bir de paketi iki sefrde de aprtmanın girişinde posta kutusunun üstüne bırakmışlardı, dikktli olup sık sık bakmakta fayda var, apartmana giren yabancı biri almasın diye. Siteye mail atarsan bir soru soracak olduğunda hemen cevap yazıyorlar, bu da çok iyi, iletişim kurmak kolay