26 Şubat 2012 Pazar

Sequin Queen





Wearing Zara skirt, Batik denim shirt, Aldo boots, Accesorize bag, İpekyol coat

Bu eteği çok aradım, bulunca sevinçle hemen alıp, eve götürdüm hatta şurada "How to wear sequin skirts" başlıklı bir post yapıp, beğendiğim kombinleri paylaştım ama terzi söküğünü dikemez hesabı, eteğimi bir türlü kombinleyip giyemedim. Bugün biraz ışıltıya ihtiyacım vardı ve Türkiye buna hazır mı diye düşünmeden, gündüz falan demeden giydim : )Evden çıkarken annemin ve babamın yüz ifadesini görmeliydiniz, babam dayanamadı, "Kızım sahneye mi çıkıyorsun, güpegündüz pullu kıyafetlerlelerle gezilir mi, gece giy bunu" dedi. "Her türlü çılgınlık var sende" diye ekledi sonra da :)) Evet hala pullu payetli giysiler gündüz tuhaf kaçar diye düşünüyoruz ama bence önemli olan günün saati değil, ruh halimiz. Neden böyle kalıplarla kendimizi sınırlıyoruz ki, canımız ne istiyorsa giysek, çok daha eğlenceli olmaz mı, ben bugün pırıl pırıl parlarken çok eğlendim.

For a long time I looked for a sequin skirt, when I finally found one, I bought it and made a post named "How to wear sequin skirts" , yet the skirt waited in my closet more than 2 months, I could not dare to wear it. Today I needed some sparkles and decided to wear it. When mum and dad saw me, they looked at my skirt as if I am crazy, dad said: "This skirt is not for day time, why don't you wear it when you night out", but I didn't mind. We still find it awkward to wear sequins glitters in daytime but for me what matters is our mood, not the time. Isn't it more fun if we wear whatever we like?

8 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Anneler, babalar der onların kalıpları her dönemde farklı olur:)) Artıkı gecesi-gündüzü kalmadı bence de.İsteyen istediğini istediği gibi giysin, taksın, yesin, içsin:)) Ve lütfen buna insanlar da alışsın. Bööööyyle olmamış der gibi bakan, yadırgayan gözlerle bakmasınlar. Azıcık değişim şart. Anne babaları geçtim yeri gelio yaşıtlarımız hatta bizden daha küçükleri bile yadırgıyor:) Ayy neyse çok konuştum gece gece. Forum Bornova'yı da özlemişim onu anladım fotolara bakarken:)) Eteğin jean ile gayeeett de güzel olmuş canım.

Mor Menekşe dedi ki...

Hehehehehee :) aynen, canım nasıl istiyorsa , nasıl rahat ediyorsam.
eteğini çok beğendim ;)

civciv dedi ki...

coat süper bir parca !! bayildim cnm <3

sevgiler
özlem

begum begum huuu dedi ki...

Pullu etekler beni çok mutlu ediyor :) Senin gibi değişik zaman dilimlerinde bende giyiyorum yeterki içimden gelsin:))) Çok yakışmış parka ve gömlekle:)))


begumyagci.blogspot.com

XAVER dedi ki...

guzel bir blog :) takibindeyim ve bloguma beklerim :_)

http://fashionworldxavi.blogspot.com/

Özlem dedi ki...

Tatlım dürüst olmak gerekirse ben bu kombini pek beğenemedim.. Etek harika, gömlek harika, sen harikasın, ama kombin uyumsuz.. Gömlek çok spor kalmış, etek çok ışıltılı.. Bide üstündeki askeri yeşil montun da spor kalmış.. Deniz Gezmiş parkası gibi ama altında pullu altın rengi bi etek var.. Ne bileyim, garipsedim :)) Bunlar benim görüşüm tabiki.. Amacım seni üzmek değil, ama yorumsuz da kalamadım.. Takipçinim tatlım..

Unknown dedi ki...

Sequin'in denim shirt ve parka ile kullanımı çok aykırı ve stil sahibi olmuş ben çok beğendim, yurtdışında görüp de bizde neden yok dediğimiz stilleri aratmıyor ;) eteği iyi ki bulmuşsun canım ;)

Prensesin Masalı dedi ki...

etek cok tatliymis :)