10 Temmuz 2012 Salı

Rüzgar Gülü, Rüzgar Gülüüü


 

 









                   Wearing Batik skirt, Mango blouse and necklace, Pull and Bear sandals, Bebe clutch

Biraz daha ipucu mu istediniz, peki :) Rüzgargüllari, şarap, bağlar, sardunyaların begonvillerin süslediği dar sokaklar, Polente,Ayazma, Habbele, Talay, Corvus, Çamlıbağ, Ataol, domates reçeli, damla sakızlı bademli kurabiye.  Evet bu kelimeler size birşeyler hatırlatıyor mu :) Gidenler yukarıdaki fotoğraflara bakınca hemen tahmin eder zaten ;)

These photos are from the heaven on earth, it is my favourite holidat destination which I visit every year. It is famous for its wine and vineyards, tomotoe jam, almond cookies.

8 yorum:

gülümse dedi ki...

sade gibi görünen ama detaylarda incelikleri saklı bir kombin olmuş,kolyene bayıldım özellikle

Esra dedi ki...

kolye gerçekten çok hoş nasıl da hareketlendirmiş kombini, bayılıyorum bu kolyelere ama kendimde çok eğreti duruyor gibi geliyor, çok yakışmış sana..

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Çok hoş bir kombin olmuş canım ama özellikle eteğin rengini ve modelini çok beğendim :)

Unknown dedi ki...

Bayıldım tek kelimeyle. Cok tatlısın :)

What's Next dedi ki...

ay ben cevabı biliyor muyum ne? :D
fotoğraflar çok güzel olmuş, ada sana yaramış, bu etekler uçusunca da fotoğraflara güzel malzeme oluyor zaten ;)
günbatımını seyretmeden dönmediniz dimiii? seyretmediyseniz de bir dahaki gidişiniz için bahaneniz olsun :P

ceyda dedi ki...

bozcaada tek kelimeyle harika bir yer...ilk defa bu sene gittim ve çok geç keşfetmişim diye üzüldüm...sandal restaurant ise favorim tavsiye ederim:)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Bozcaadaaaaa:)) iyi tatillerr.

brtl dedi ki...

etege bayildiim... su an bulabilir miiyim hala acaba batikte :(