13 Aralık 2012 Perşembe

Trend Alert: Ear Cuff











Gün geçmiyor ki, Alışverişkolik yeni bir tuhaf aksesuara kafayı takmasın. Bir önceki yazımda tırnak yüzüklerinden bahsetmiştim, şimdi sırada ear cuff var, bu da "sev ya da nefret et" tarzı bir aksesuar, ben seven gruptayım, şimdiden 3-4 tane aldım, şu ilk resimdeki gibi kocaman gösterişli bir tane bulursam, onu da koleksiyonuma katmak niyetindeyim. Nereden bulurum derseniz, Markafoni ve Trendyol'un aksesuar kampanyalarına bakın, ben sık sık görüyorum bu sitelerde. Asos.com ve Ebay de diğer tıklanıp alınabilecek adresler. Topshopta da görmüştüm, yolunuz düşerse bir bakın. Bunların dışında incik boncuk satılan her türlü çarşı, pazar, pasaj ve bijütericiye de bakın, ear cuff o kadar populer ki her yerde karşınıza çıkıyor zaten. Aşağıdaki fotoğraftakiler ise Lidyana.com'dan hemen tıklayıp alabilirsiniz, çok zarifler.

I am obsessed with different kind of accesories. In my last post I wrote about nail rings, now I am posting abour ear cuffs. It is a élove it or hate it" type of item, I obsessively love them, I have already bought four or five earcuffs and I am looking for a statement ear cuff like the one  in the first page. They are so popular taht you can find them easily if you wanna buy. You can click and buy from Ebay or Assos. Also don't forget to look at Topshop


                          

2 yorum:

Seda Maç dedi ki...

Takiolemeyecegim trendlerden biri olucsk sanirim bu

audrey dedi ki...

Şu anda benim kulağımda da alttan 3. resimdeki spikelıya benzer bir tane var çok uzun zaman önce alıp takmaya başlamıştım bile.. güzel bir aksesuar severek kullanıyorum..