3 Aralık 2012 Pazartesi

Trend Alert: Nail Rings














Nail art, nail sticker derken, nail ring yani tırnak yüzükleri ile tırnaklardaki çılgınlık son noktaya geldi. Son zamanların en ilginç ve trendy aksesuarlarından biri tırnak yüzükleri, bu aksesuarı ya çok seveceksiniz ya nefret edeceksiniz, ortası yok. Ben çok sevdim, hatta şanslıydım, bugün Markafoni'de bulup, aldım. Tek sorun şu ki, tırnaklarım çok kısa, çocuk tırnağı gibi minicik, bunların arasında upuzun bir tırnak yüzük kötü durur mu bilemiyorum. Neyse ben zaten 10 tane birden aldığım için Lady Gaga gibi her parmağıma bir tane takarak kısa tırnaklarımı gizleyebilirim. Daha sade olmak isteyince sadece bir iki tırnağa takmak da çok hoş duruyor. Peki siz bu trendi sevdiniz mi?

Nail art, nail stciker and finally nail rings. They are the most interesting and trendy accesories of the season. Whether you will love them or hate them, there is no other choice. I absolutely loved them and I finally found nail rings just like I want. The only problems is that I have short nails and a long nail can look absurd. No problem, I bought ten rings, so I can wear all of them like Lady Gaga :) Did you like nail rings or hate them?



 Ünlüler de bu trendi sevmiş/ Celebrities loved them , too.

 
Bu yukarıda gördüğünüz tırnak yüzükleri Markafoni'de satışta şu an, ben sabah her ikisini de aldım, siz de almak istiyorsanız acele edin, Markafoni'de Maggala kampanyasından 4 adedi 30 TL'ye alabilirsiniz. Tekli de satılıyor, 12 TL. 


Farklı modellere göz atmak isterseniz, yukarıdakileri beğendiyseniz, Mortakı.com'a bakmayı unutmayın. Bunlar biraz daha pahalı 100 TL civarlarında, özellikle yılanlı ve yapraklı çok güzel.



Ve son olarak, hiçbir trendi abartmamak lazım, eğer elleriniz yırtıcı bir kuş pençesi gibi görünsün istemiyorsanız, yukarıdaki tuhaf modellerden uzak durun derim.

And finally, be cautious if you don't want your hands to look like paws :)

4 yorum:

kontes dedi ki...

Cok begeniyorum bu yuzukleri.aylardir istedigim gibisine rastlayamamistim ki markafonide buldum bugun.alacagim :)

kitty bianco dedi ki...

bnde çok beğeniyorum ve hemen herkeste olmadan ebay den 2 tane kaptım ;) güle güle kullan şekerim :)

audrey dedi ki...

demek markafoni de 12 tl.. bulmuş markafoni yolunu o zaman.. ben geçen kış bir tane ebay'den aldım bir tane 0.99 dolara.. şu anda kadıköyde Beyonce resmi altındaki yüzük 3.5 tl ye satılıyor.. çoğu model kadıköyde mevcut neon renkli olanlar dahil.. blogdaki birkaç resimde vardır hatta yüzükler de.. ben de çok arayarak bulmuştum ben aldığımda çok yoktu şimdi bir anda çoğaldı..
güle güle kullan..

Unknown dedi ki...

çok ilginç ilk defa görüyorum...