3 Şubat 2014 Pazartesi

Geçen Hafta

Final haftasını atlatmanın mutluluğu, gelen notların mutluluğu ile birleşince tatil kaymaklı ekmek kadayıfı gibi oldu. (Evet oburum benzetmelerim bile kaymaklı :))

It was a happy week since the final exams are over, when I saw my grades it became a wonderful week.


Vizem de çıktığına göre, Londra planları başlasın :) Hangi müzikaller görülecek, hangi restoranlara gidilecek, hangi müzeler ziyaret edilecek onlara kafa yoruyorum bugünlerde. Önerileri olanlar 11 Şubat'a kadar yazarlarsa çok sevinirim.

My Viss to UK is ready so I started to make plans and try to deiced which museums, restaurants and bars to go. All suggestions are more than welcome.


Geçen hafta favori burgerimin Mano olduğunu yazmıştım. İzmir'de yiyeceksem, bir Mano şubemiz olmadığından, Dükkan Burger'i tercih ediyorum. Tüm burgerseverlere şiddetle tavsiye edilir! Bir hamburger ve patatesi paylaşarak biranın kalorisini de nötrlemiş oldum aferin bana :)

Did I say that ı love burger and fries? I felt less guilty since I ate only a half.


İstanbul'da yalnız yaşarken, yemek yapmaya bayılırdım ama İzmir'e ailemin yanına taşınınca, yemek yapmayı bıraktım, anne yemeklerinin tadını çıkardım. Cumartesi çaya misafirlerim gelince fırsat bu fırsat diyerek kolları sıvadım ve kısır, badem ezmesi ve kek pişirdim. Bir şeyler pişirmeyi ve bunu sevdiklerimle paylaşmayı ne kadar özlediğimi fark ettim ve bunun da en az yemek yemek kadar keyifli olduğunu hatırladım. Sanırım arada mutfağa girmem lazım.

I used to cook well when I wasliving alone in İstanbul. Three years ago, I moved to İzmir, the city my family lives in, and I stopped cooking. On Saturday, I invited my friends and I baked a cake, almond cookies and taboolah. I suddenly remebered how much I love cooking, I decided to cook more often.


Annem gerçekten çok iyi yemek pişirir, yanlarına taşınınca sanırım bu yüzden yemek yapmayı bıraktım. Annemin yaptığı en sevdiğim yemek, hatta bana göre dünyadaki en güzel yemek, enginar dolması. Enginar en sevdiğim sebze, enginarın çıktığı dönem annem neredeyse her hafta enginar dolması yapar. Ah bir de sezonu bu kadar kısa olmasa. İşte sezonun ilk enginarından İzmir usulü (Yaprakları gül gibi açılarak pirinçli iç ile doldurulmuş) enginar dolması :)

Mum cooks very well, stuffed artichokes is my favourite dish. Artichoke is my favourite vegetable, unfortunately it can be found only for a couple of months.




Hamburgerleri, kekleri yiyince sonra dengeyi sağlamak için sonraki öğünlerde hafif seçimler yapmak lazım. Izgara levrekli roka salatası ve keçi peynirli, cevizli, narlı bebek ıspanak salatası vicdanımı biraz rahatlattı :)

After hamburger, cookies and cake, I needed something fresh and clean. I felt less guilty after eating salad and drinking green tea.



Taze çiçekler hemen evin havasını değiştiriveriyor.

Flowers bring home happiness and sunshine. 


Eyvah Eyvah 3, son zamanlarda izlediğim en komik, en eğlenceli film. Kadro harika, çekim yapılan Geyikli-Bozcaada cennet, espriler son derece kaliteli daha ne olsun. Kendinize bir iyilik yapın, gidin bu filmi izleyin ve 2 saat boyunca canınızı sıkan ne varsa hepsini unutup kahkahalar atın.

Yesterday I went to the cinema and watced a funny movie named "Eyvah Eyvah 3". Yet, it is in Turkish so I cannot say "Go, watch it" :(

Hiç yorum yok: