16 Aralık 2013 Pazartesi

Geçen Hafta...


"Geçen hafta ne yaptım" yazısı bu hafta o kadar renkli değil maalesef, hemen hemen bütün haftayı evde geçirdim, sebebi yukarıdaki fotoğraftan anlaşılacağı üzere, perşembe günü ameliyat olmam. Çok şükür ki ameliyat başarılı geçti, çabucak iyileştim.

My "What Did I Do Last Week" post is a bit boring this week, because I spent all week at home. The reason is the operation I had last week. I am cured now, very happy to feel healthy again. 


Hastayken çok şımartıldım, ziyarete gelen, arayan, çiçekler getiren herkese çok teşekkürler.

Thank you everyone who visited me, called me and brought me flowers.


Ameliyat olmasam fırsat bulup Aralık ayı dergilerini okuyacağım yoktu, ayın ilk gününden beri bekleyen dergilerimi alıp kanepede tembellik ederek krizi fırsata çevirdim :)

I could not have spare time to read December issues until this week. I spent hours on the couch reading my favourite magazines.


Tabi ki sadece Vogue okumak yetmiyor, daha az eğlenceli şeyleri de okumam gerekiyor. Tamam finans severim ama modayı sevdiğim kadar değil :) Kitabın kenarında duran sevimli mug'a dikkat ettiniz mi? Geçen seferki fotoğrafta Deniz'in Harvard mug'ı vardı, bu sefer kahvemi Ezgi'nin İspanya'dan aldığı, çok sevdiğim boğalı mug ile içtim.

Unfortunately everything I-have to read is not as entertaining as Vogue. I like finance but not as much as I like fashion :) Btw, did you notice the lovely mug? A gift from a beloved friend, Ezgi, from Spain.



Bu haftayı hiç yemek fotoğrafı paylaşmadan bitirebildim ama alışverişsiz bitiremedim. Yukarıda gördüğünüz iki üst de Zara'dan. Siyah beyaz çizgilinin kolye gibi görünen yaka aksesuarına sweatshirt ü de spor-şık yapan taşlara bayıldım.

New in this week: A sweatshirt with rhinestones and a stripped top with a necklace detail. Both are from Zara, did you like them?

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok cok gecmis olsun :(
Acil şifalar dilerim...

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

geçmiş olsun, Allah şifa versin canım :)

İlhami Uyar dedi ki...

geçmiş olsun allah acil şifalar versin,inşallah en kısa sürede eski sağlığınıza kavuşursunuz,saygılarımla

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok teşekkürler herkese

Sevgiler..