31 Aralık 2013 Salı

Mutlu Yıllar :)


Canım okurum, yeni yıl yazısı yazmayı unutacağımı mı sandın, hiç olur mu öyle şey! Yeni yıl dileklerimi mi yazayım, kararlarımı mı yazayım, 2013 nasıl geçti onu mu yazayım derken, Cem Yılmaz'ın ünlü sözü aklıma geldi: Little little into the middle. Ben de ortaya karışık yazıvereyim, bu vesileyle de canlara bir "Mutlu Yıllar" diyeyim dedim.

2013 güzel bir yıl oldu benim için. Binlerce kez şükür. Geçen yıl bu zamanlar yazdıklarıma bakıyorum da, umutluyum demişim, 13'ün uğursuzluğuna inanmıyorum demişim ve haklıymışım. En güzeli de ne biliyor musun canımın içi okur? Geçen yıl bir yeni yıl kararları listem vardı, çıkarıp baktım. Neredeyse hepsini gerçekleştirmişim, %90'a yakın başarı var. Ben sevinmeyeyim de kimler sevinsin. Geçen yıl çok radikal bir karar alıp, işi gücü bıraktım, okula dönmeye karar verdim. Üstelik daha yüksek lisanstan kabul almamıştım bile. Ama bazen biraz deli cesareti gerekiyor, okyanusa açılmak istıyorsan okurcum, karayı gözden kaybetmeyi göze alacaksın. Böyle bir cesaret suya attım ben de kendimi, bir baktım tam da dilediğim gibi olmuş her şey, yüksek lisansa başlamışım. Okul da süper çıkmış mı şansıma! Bir de mükemmel bir sınıfa düşmüş müyüm, lise sınıfı gibi kaynaşmış mıyız? Bundan iyisi olmaz herhalde. Teşekkürler 2013. Hayallerimin peşinde giderken benim yolumu açtığın için. Mutlu olacağım yolu bulmama yardım ettiğin için. Bu yıl hayatıma birbirinden güzel yeni dostlar girdiği için. Bu yıl da tüm sevdiklerim yanımda sağlıklı huzurlu ve mutlu olduğu için. Ben de hiç olmadığım kadar mutlu ve huzurlu olduğum için. Sağlıklı olduğum için. Bu yıl çok ama çok gezdiğim, 5 yeni ülke gördüğüm için. Arkadaşlarımla yazın çok keyifli tatiller yapabildiğim, tüm yazı şezlongda geçirebildiğim için. Yeni yıl kararlarımı uygulayabildiğim için. Korkularımdan bazılarını yendiğim için.

Ve işin en güzel tarafı da şu ki, 2013 giderken bana sanki "Dur canım daha bunlar bir şey mi" diyor, "ben sadece bir geçiş yılıydım, yükselme dönemiydim ama daha zirveyi görmedin" diyor. Bak 2014'ü gör sen bir de , diyor içimde bir ses.

Canım 2014, daha tanışmadık ama seni bekliyorum heyecanla. Yıllardır yılbaşına pek heveslenmezdim bak bugün seni karşılamak için bir sürü hazırlık yaptım, giyindim, süslendim, etrafı süsledim, haftalar önceden bu geceyi planladım bekliyorum seni. 2013 kadar güzel de olsan yeter bana ama fazlasına da hayır demem. Sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yıl ol da gerisi yeter diyeceğim ama çok sıkıcı olacağım biliyorum. O yüzden birkaç şey isteyeyim bari senden. Çok çok gezeyim bu yıl, çok güzel şehirler göreyim sevdiklerimle. Yazın da aynı 2013 deki gibi bir deniz kenarı tatili istiyorum arkadaşlarımla. Derslerden de iyi notlar alayım olur mu? Bir de bu yıl daha sakin ve sabırlı biri olayım istiyorum. Gardroba eklenmesini istediklerimi birkaç post önce bildirmiştim zaten. Biraz da kilo versem hiç fena olmaz. Başka sürprizlerin de varsa, çekinme güzel sürprizleri severim :)

Sen bu kadar uzun yazıyı okuyup taa buraya kadar geldiysen cansın güzel okurum. 2014 sana ne diliyorsan versin, kendime dilediklerimi aynen senin için de diliyorum. Çok çok mutlu, musmutlu yıllar :)


1 yorum:

Dikostyle dedi ki...

Mutlu yıllar cnm..