29 Aralık 2013 Pazar

Yılın son haftası ben...


Yukarıda gördüğünüz aşırı kokoş kolyeyi aldım, takmak için yazı bekliyorum :)

Last week I bought a statement necklace which I couldnot wait for summer to put it on.

Piyango biletimi almayı unutmadım :)

Bought a lottery ticket :) Wish me good luck :)

 Uzun zamandır göremediğim ve çok özlediğim eski iş arkadaşlarımla pizza şarap keyfi yaptım :)

Dined out with my ex colligues whom I missed too much and enjoyed delicious pizza and wine :)

Geçen hafta boza, kestane derken kışın en güzeli salepi unutmuşum ya ben :) Canım ablamın hediyesi ennn sevdiğim İstanbul temalı muglarımla salep içtik kuzenle karşılıklı, çok iyi geldi :)

Salep is a hot, milk based local Turkish drink tastes like Chai Tea Latte. It is my favourite winter drink.

Arada ben de sorgulamıyor değilim sakatat yiyen moda bloggerı mı olur kendine gel salatadan ne bileyim risottodan şaşma diye ama içimdeki Baattin dinlemiyor ki :) Uykuluk seven varsa ses versin çok yalnız hissediyorum kendimi blogosferde :)

I know I know a fashion blogger should eat salad and other light and fresh food but I cannot resist.
 Elif Şafak'ın kitabı çıkar da ben koşa koşa gidip almaz mıyım? Çok sevdiğim bir yazardır, övünmek gibi olmasın Aşk romanından sonra keşfeden Elif Şafak okurlarından değil, Pinhan'dan beri takipçisi olanlardanım :) Diline, üslubuna bayıldığım, çoğu kez de cümleleri benimmiş gibi hissettiğim muhteşem bir kalem erbabı, kelimelerin büyücüsü o! Kitabın daha başlarındayım ve hemen bitmesin diye korka korka okuyorum.

Elif Shafak is my favourite writer, she writes in English, you can find her books in many languages, I strongly recommend you to read her novels.


 Ve ilk yılbaşı hediyem ablamdan geldi. Ayağıma yapışacaklar, hiç çıkarasım gelmiyor. Çok şirin değil mi?

My sister's new year present :) Aren't they very cute?

Allah'ım bunlar beni şirinlikleriyle, incelikleriyle öldürecekler anne kız bir olup :) Ablamın patikleriyle evde mutlu mutlu gezerken bir de bu kart gelmez mi minik yeğenimden. Büyümüş 8 yaşında olmuş da bize postayla kartpostal mı gönderiyormuş diye aldı mı beni bir duygulanma! Ne diyeyim hepinize böyle şirin kartpostallar gelsin sevdiklerinizden bu yılbaşı inşallah.

I received a postcard from my 8-year-old niece. I hope you receive many cards from your beloved ones this new year.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selammm ne güzel resimlerinle, yaza özlemle başlayıp, sıcacık bir yılbaşı ambiansı yaratmışsın yine.. piza şarap keyfi piza çok güzel, mekan neresiydi acaba öğrenebilir miyiz :)) mutlu yıllarr

Sedef Erhan dedi ki...

kolyeye bayıldım ben! Ustam ve ben de şu sıralar en merak ettiklerimden.
bu arada mimledim seni, yaparsan keyifle okuyacağım, sevgilerle