30 Ağustos 2011 Salı

Blogger N'lerini seçiyor

Okumalara doyamadığım sevgili giz'li teras beni en çok bilgilendiren blogger seçip mimlemiş, Giz'cim çok teşekkürler ve işte benim en'lerim:


En İyi Tasarıma Sahip Blogger : NUNU's closet, Buse's Fashion Blog, Fashion House By Zeto, Did Dans La Mode

En Güncel Blogger: bonbon diyor ki, rococosh, Salıncakta İki Kişi, G Lounge

En Çok Gezen Blogger : fashiONözge, maritsa, modaerator, wear a smile

En Çok Bilgilendiren Blogger : 10 dakika gecikiyorum makyajım bitmedi, alisveris cini, style-boom, jojikmoda

En Çok Eleştiren Blogger : moda ve sosyete (eleştirileri son derece isabetlidir:))

En Akıcı Yazan Blogger : giz'li teras


En Çok Güldüren Blogger : coco-jelly, Sanemiko 

En Keyifle Okunan Blogger: BeTwin Us, Nil Erturk, zet fashion, Deniz Saatçioğlu, Etrangeres Insights ...


Aslında daha o kadar çok var ki kesin keyifle okuyup unuttuklarım olmuştur, bunlar ilk aklıma gelenler. Haydi bakalım sıra sizde, herkes enlerini seçsin :))

3 yorum:

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür ederim öpüyorum kocaman:)

Unknown dedi ki...

Mim için teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Ne güzel dallarda listene girmişim, ne mutlu bana hem betwin us hem de gizli teras adına :) teşekkürler tatlım benim :)


http://betwinus.blogspot.com/