16 Ağustos 2011 Salı

Very "Pinteresting"

 Son bağımlılığım pinterest.com. Öyle ki yakında bir pinterestkoliğin itiraflari adında yeni bir blog acabilirim, son iki gündür bu sitede kaç saatimi geçirdim bilemezsiniz. Site bir inspiration board gibi moda, dekorasyon, makyaj, hediye, düğün, tasarım, sanat, teknoloji, yemek, seyahat ve DIY fikirleri v.s. pekçok ilham verici foto içeriyor ve siz bu fotoları beğenebiliyorsunuz, paylaşabiliyor, yorum yazabiliyor ve kendi inspration boardunuzu yaratabiliyorsunuz. Neredeyse her fotoda "Aaa bunu denemeliyim " diyorsunuz ama site öyle bağımlılık yaratıyor ki bilgisayarınızın başından kalkamadığınız için projeleri hayata geçirmeniz biraz zor oluyor :) Bu site eminim blogumu çok güzel besleyecek, pek çok post için ilham verecek bana ama ben size şimdiden kaynağı göstereyim gidin kendiniz rahat rahat bakın istedim. Umarım siz de benim kadar seversiniz. Ya da vazgeçtim benim kadar sevmeyin yoksa tüm gün bilgisayar başından ayrılamaz, Alışverişkolik nereden bu takıntını bulaştırdın bize, diyebilirsiniz :)

My last obsession is pinterest.com . You cannot imagine how many hours I spent in last two days looking at the photos in this site. It is hard to describe the site, you should visit it, it is like a huge inspiration board( this is why I call it "pinspiration") You can like, comment or repin pics and do your own inspration board. There are many inspiring pics about fashion, makeup, art, wedding, food, travel, gift or DIY ideas. You would love to try everything you see there yet you cannot do because you cannot leave your Pc, the site is really addicting :) I am sure that I will be inspired and make you posts with this inspiration; yet I want you show you the source instead of choosing some pics and post. Hope you love it, or it may be better for you not loving as much as I do because it can be an obsession:)

Hiç yorum yok: