28 Ağustos 2011 Pazar

Nail Art











Bir zamanlar, Chanel'in mimoza sarısı, köstebek rengi denen taupe si hayatımızda yokken tırnaklara ya bordo ya beyaz oje sürülürdü ya da fransız manikürü yapılırdı. Şimdi ise tırnaklar bir ressamın tuali gibi her renk her desen var. Pazar pazar evde oturup sıkılıyorsanız, yukarıdakilerden birini deneyebilirsiniz. İster moda dünyasını bu yaz kasıp kavuran meyve desenleri, isterseniz modası hiç geçmeyen leopar, zebra gibi vahşi desenler.. Yok bunları çizemem derseniz puantiyeler, çizgiler gibi daha kolay desenleri seçebilirsiniz, ya da Sephora da bulabileceğiniz tırnak stickerlarını kullanabilirsiniz. İstanbul'da yaşıyorsanız, Bağdat Caddesi'ne, Misk Nail Spa'ya uğrayıp kendinizi şımartabilir, nail art yaptırabilirsiniz. Mis kokulu meyveli peelinglerle ellerinizi yumaşacık yapsınlar, sonra da nail art ile tırnaklarınızı süslesinler siz de kendinizi prenses gibi hissedin :) İyi pazarlar :)

Once upon a time, there was no Chanel mimosa yellow or taupe, women had only red or white nail polish. Thanks to God, now we have unlimited alternatives: neon colors, glitters, matte.. If you are bored in home this Sunday, why don't you try a nail art? Pics above will inspire you. Fruits, leopard, ladybugs, zebra, flowers.. Which one is your favorite? If you find them hard, just try dots and stripes or nail stickers ( You may find them in Sephora) Have a nice Sunday :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

ben kağıda çizemezken insanlar bunları tırnaklarını çiziyorlar ya onlara saygı duyuyorum walla :)
Çok tatlılar.

Bibu Butik dedi ki...

mat-parlak zebra siyah karışımına bayıldım..Bunu yaptırtıcam,harika gözüküyo :))

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

@Aysun Ben bırak çizmeyi taşırmadan oje süremiyorum :)

@Bibu Butik O benim de favorilerimden bir diğer alternatif mat ve parlk siyahla parlağı uca sürerek French manikür yapmak o da hoş oluyor :)

★nasli_ dedi ki...

leopaaar <3
www.nzlsyn.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Karpuzlu favorim! Ama bu kadar düzgün yapamıyorum ne yazık ki..

Unknown dedi ki...

Hepsi çok guzel!