20 Ağustos 2011 Cumartesi

Pree Brulee










Bir alışverişkolik en yakın alışveriş merkezinin 100km uzakta olduğu yazlık evinde 2 ay geçirirse ne olur? Online alışveriş sitelerinde teselli arar :) Online alışverişi çok seviyorum bir kere seçenekler çok fazla, sınırlarınız bütün dünya, yerinizden bile kalkmanız gerekmiyor,  yurtdışından sipariş verdiysem "Acaba gelir mi, gümrüğe takılır mı" diye düşünmek hayatıma heyecan katıyor :)) Asos, Revolveclothing, Trendyol ve Markafoni yetmeyince çok cici aksesuarların olduğu bir site buldum: http://www.preebrulee.com/. Yukarıda da favorilerimi görüyorsunuz ama sitede çok çok güzel daha pekçok takı bulabilirsiniz. Henüz sipariş vermedim, Türkiye'ye sorunsuz gönderiyorlar mıdır diye düşünüyorum ama daha uzun süre dayanamayıp sipariş vereceğim sanırım en yakın zamanda.

What does a shopaholic do if she stays in a summer house which is 100 kilometer to shopping centers for two months? Online shopping :) I do love online shopping. I discovered a website after I exhausted Asos and Revolveclothing. Visit http://www.preebrulee.com/, there are cute jewelry , I have not buy anaything yet, I hope they ship to Turkey without custom problems and I can buy the things I love.

8 yorum:

Giz dedi ki...

Bu sene oldukça iri küpeler ve kolyeler moda ve ben kıyafetleri çok güzel tamamladığını düşünüyorum :) bu siteyi bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu, tam aklımdaki gibi taşlı iri kolyeler var ;)


http://gizliteras.blogspot.com/

Wear A Smile! dedi ki...

hepsi birbirinden güzel bunların! ilk kolyeye özellikle bayıldım! :)



http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

CherrybLossomgirL dedi ki...

çok güzeller , denemen başarılı olursa bizi de haberdar et :)

Unknown dedi ki...

Hepsi harika gerçekten bayıldımm!!

Adsız dedi ki...

This jewellries are real Nice!
I love it!

Kisses from the countess

Adsız dedi ki...

iri parçaları seviyorum .çok kullanamasam da :)
mavi tonları çok begendim. turkuaz favorım :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

@Giz evet ya kolyeler süper

@wear a smile benim de favorim o yüzden en başta:)

@cherryblossomgirl paylaşırım mutlaka buradan, takipte kalın :)

@Melis Kıyıcı Çok güzeller hem de..

@boudoirdelacomtesse yes very beautiful pieces, kisses :)

@Habinos sipariş verirsem o turkuazı kesin alırım herşeyle uyar, tam bir joker!

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

@Giz evet ya kolyeler süper

@wear a smile benim de favorim o yüzden en başta:)

@cherryblossomgirl paylaşırım mutlaka buradan, takipte kalın :)

@Melis Kıyıcı Çok güzeller hem de..

@boudoirdelacomtesse yes very beautiful pieces, kisses :)

@Habinos sipariş verirsem o turkuazı kesin alırım herşeyle uyar, tam bir joker!