31 Ağustos 2011 Çarşamba

Herkese İyi Bayramlar :) Bayramda Ne Giydim?


Herkese şeker tadında bayramlar :) Umarım bayramınız iyi geçiyordur, ben çok keyifli bir gün geçirdim, bütün aile anneannemin evinde toplandık, her yıl olduğu gibi, kalabalık ve neşeli bir bayram yemeği yedik, tam da o çok özlenen eski bayramlar tadında bir bayramdı. Ben de çocukluğumdaki bayramlarda olduğu gibi en cici elbisemi ve ayakkabılarımı giydim. Bu alışkanlığım hiç değişmedi, bayramı nerede geçiriyor olursam olayım dolabımdaki en sevdiğim en şık giysilerden birini seçerim, utanmasam başucumda ayakkabıyla da uyuyacağım :)) Bu yıl bayram yaza geldi ben de yaza uygun mavili bir "bayramlık" :) giydim. Kuzenciğim de sağolsun sitenin her köşesinde fotoğraflarımı çekti. Meğer nasıl da severmiş fotoğraf çekmeyi, bilmezmişim. Tam bir moda fotoğrafçısı havasına girdi, şöyle bak ayağını şöyle uzat, saçını şöyle at , şurada kuru yapraklarla sonbahar temalı bir fotoğraf çekelim :) Biz çok eğlendik bu fotoğrafları çekerken, umarım siz de beğenirsiniz:

Today we are celebrating a religious festival in Turkey. All my family had a  dinner in grandma's home. My cousin was also there and she was voluntary to take my photos. We had too much fun while taking pics, hope you enjoy them:









                                                       Elbise/ Dress: Ayşe Deniz
                                                       Ayakkabılar/ Shoes: Steve Madden
                                                       Küpeler/Earrings: Moonstone

Bugün bayram olduğuna göre bir iki aile fotoğrafı paylaşabilirim sizinle, değil mi? Ne de olsa bayramda hayat da onlarla güzel. Fotoğraflarımı çektiği için kuzenime torpil yapıp önceliği ona veriyorum:) Ecemcim sabırla ve hevesle nerede bir ağaç çiçek görsen onunla fotoğrafımı çektiğin için çok teşekkürler :

I want to share some family photos taken today. First, My sweet cousin and my photographer :)


Bu da benim güzel prensesim, yeğenim Derin. Bu güzel elbiseyle benden rol çaldı resmen:)

She is my beautiful princess, my niece. Isn't her dress too cute :)


Annem ve ablam, onlar benim koruyucu meleklerim. Babacım, senin fotoğrafın yok ama kusura bakma, kız kıza fotoğrafları paylaştım sadece :)

My mum and sister. They are my angels: 
                                    


Sizin bayramınız nasıl geçiyor? Bayramı ailesiyle geçirenlerden misiniz, tatile çıkanlardan mı, yoksa evde tembellik mi yapıyorsunuz? Ne yaparsanız yapın, çok keyifli bir bayram geçirmeniz dileğiyle:)

8 yorum:

gülümse dedi ki...

elbisen,aykkabın,küpen hepsi çok uyumlu, çok güzel olmuş.iyi bayramlar...

Wear A Smile! dedi ki...

ayakkabılarında gözüm kaldı! :)

iyi bayramlar..



http://www.wear-a-smile.com/

Unknown dedi ki...

Ayakkabılara bayıldım!!Çok uyumlusun :)

Pirlanta kutusu dedi ki...

Ben de Bogazici Ekonomi mezunuyum! sen kac cikislisin? fotograflardan hatirlayamadim yuzunu. ben 2005'te bitirdim..

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

@Gülümse @wear a smile @Melis Kıyıcı Çok teşekkürler kızlar :)

@Pırlanta kutusu ben 2005 girişliyim okulu da uzattım 1 yıl, bu yıl mezun oldum, bir bölümdaşımın takip ediyor olmasına çok sevindim :)

the nyanzi report dedi ki...

fabulous dress.

Unknown dedi ki...

Tatlım bu ne güzellik elbisenin renklerine, duruşuna, senin pozlarına bayıldım! :) ayakkabıların elbisenin detayındaki renk ile uyumu, saçlarının dalgası tek kelime ile muhteşem! :)


http://betwinus.blogspot.com/

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

@the nyanzi report thank you!!

@Be Twin Us Çok teşekkürler canım =)