29 Ekim 2011 Cumartesi

Autumn Shopping List

        

 

     

                            

          

               

              

                

   

       

                 

  

                       

İşte benim sonbahar alışveriş listem. Kürkler, statement kolyeler,  kalın topuklu, platformlu botlar... Listemde başroldeki iki marka İpekyol ve H&M. Ah şu H&M İzmir'e gelse, İpekyol da bir an önce indirime girse.. Hemen alsam mı yoksa indirimi beklesem mi diye düşünüyorum ama sabrım azaldı artık, sen ne diyorsun İpekyol kızı Gizem? :)

Here is my autumn shopping list. Furs, statement necklaces, wedges... Should I buy now or wait for discounts??

6 yorum:

gülümse dedi ki...

ben geçen haftasonu ankara gordion h&mdeydim,türkiyenin en büyük h&m mağazası.ama tam bir hayal kırıklığı oldu benim için.beklediğim gibi bulamadım inanki.1 ayakkabı 1 tane de 3lü bileklik aldım sadece.yoksa ben de o h&m kolyelerden istiodum yaaa:(((

Unknown dedi ki...

Lovely selection! I like it! :-) Maybe you’ll have time to visit my blog :)

Kisses,
Miriam
Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

pelininstyle dedi ki...

Liste super!
ozellikle kahverengi botlara bayilldimmm
www.pelininstyle.com

Unknown dedi ki...

Hehehe burada bana yöneltilmiş bir soru var sanırım :P ehem daha indirime biraz var ama bu haftasonu %50 indirimin olacağı uğurlu haftasonumuz var onu kaçırma derim tatlım ;) Jeffrey Campbell'lar benim de uzun zamandır listemdeydi sonunda söyledim ama gelemedi bir türlü heyecanla bekliyorum :///


BeTwin Us

özge bayrak dedi ki...

hay allah geç kalmışım followda... sevdim bloğu, elline sağlık! listelerime ekliyorum alınacaklarını :)

Adsız dedi ki...

bookmarked!!, I love your website!
Also visit my website : my blogger tricks