12 Ekim 2011 Çarşamba

Tam 35 değil, 35 buçuk :)

Karşıyakalı bir blogger Karşıyaka İskele'de fotoğraf çektirirse, başlık bu olur tabi ki. İstanbul'da yaşadığım yıllarda," İzmir'in neresindensin?" diye soranlara "Karşıyaka" deyince istisnasız herkes "35.5" derdi, gururlanırdım çaktırmadan, bir yandan da "Vay be demek sadece İzmir'de değil, tüm Türkiye'de biliniyormuş bu tam 35 -35.5 çekişmesi" diye şaşırırdım hafiften. İşte alışverişkolik doğduğu topraklarda gururla poz verirken :)

These photos were taken in my hometown Karşıyaka, İzmir, thus they are special for me.




Tulum/ Romper: Massimo Dutti
Ayakkabı/ Shoes: Desa
Çanta/ Bag: Hotiç
Kolye/ Necklace: Mango

10 yorum:

alice dedi ki...

izmirde en sevdiğim yer burası ve karşı tarafındaki çarşı.. =)

Unknown dedi ki...

Kolyen çok güzel bayıldım tam benlik :)

MadamB Fashion dedi ki...

Kesinlikle kolye çok hoş Kıyafetini çok farklı kılmış.
http://madambfashion.blogspot.com/

gülümse dedi ki...

kolyen süper bayıldımmmm

Unknown dedi ki...

35.5'u bilmeyen var mıdır ki? :) ben bu sezon gördüğüm her statement necklace'ı alma isteği içindeyim, buna seninkisi de dahil haberin olsun canım :p


BeTwin Us

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ben de duymustum 35.5:) cok sık gorunuyorsun cnm ozellikle kolye cok can alıcı olmus:)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkürler :)

Wear A Smile! dedi ki...

kolye o kadar güzel ve gözalıcı ki, güzelim playsuit'i bile geri planda bırakmış..
babetlerin de çok şık..

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok teşekkürler Ahsencim, kolye benim de favori aksesuarım oldu bu aralar, en düz kıyafete bile bir hareket katıveriyor :)

Junkhead dedi ki...

Aaa ben de Kskliyim, Bostanlı'da oturuyorum hehehh :)))