3 Ekim 2011 Pazartesi

DIY: Lanvin Cuff Sandals



Bütün yaz wishlistimdeydi bu sandaletler ama kavuşamadım :( Sizin de benim gibi aklınız kaldıysa 2 kelepçe bilezik , bir çift sandaletle bir benzerini yapabiliriz. Biliyorum geç oldu, ben İzmir'de olmanın avantajıyla hala sandalet giysem de çoğunuz botlara geçtiniz, ama yine de yapayım, yaza kadar beklerim diyorsanız tık tık.

These sandals were in my wishlist, unfortunately I could not buy them :( If you too love them and could not buy, we can make a similar pair with a pair of sandals and cuffs. I know it is already autumn and late for sandals. Most of you must be wearing boots yet, you can keep them till summer. In order to learn how to do, click click.

4 yorum:

Deniz dedi ki...

:)Çok şık olmuşlar gerçekten, ben de denemek istiyorum bakalım becerebilecek miyim:)
www.LensMarket.Com

.sabo skirt. dedi ki...

We really love your post! Your DIY Lanvin Cuff Sandals are remarkably amazing! Thank you for sharing such an wonderful idea! Very nice and informative post!

Much love from the SABO SKIRT girls!

SHOP: www.saboskirt.com

BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

Giz dedi ki...

Süper bir DYI projesi! bu sandalları ben de çok sevmiştim ;)


Giz’li Teras

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Beğenmenize sevindim kızlar deneyen olursa paylaşsın olur mu :)