27 Ekim 2011 Perşembe

Devil Wears Prada



Bluz/ Blouse: Batik
Jean: Topshop
Ayakkabı ve çanta/ Shoes& bag: Yargıcı
Gözlük/ Sunnies: Prada
Kolye/ Necklace: Hello Accesories

Prada Minimal Baroque gözlükler çok uzun zamandır wishlistimde zirvedeydi, en sonunda kavuştum :) Bu gözlüğü takınca outfitin kalanının önemi yok bence ama ben çok sevdiğim pembe bluzumu giydim çünkü bugünlerde dünya o kadar gri ki, daha çok pembeye ihtiyacımız var.

Prada Minimal Baroque sunglasses had been in my wishlist for months, finally I bought them :) When I wear these sunglasses the remaining part of the outfit no important to me, yet I chose my lovely pink blouse. because in these gray days we need more pink.

10 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

sevgili alışverişkolik sende bendensin sanırım yeni birşeyin olunca =) kÜçük bir objede olsa ona göre tasarlanıyor kombin

Wear A Smile! dedi ki...

güle güle kullan yakışmış :)



Wear A Smile!

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

gercekten cok banko bir gözluk kapmışsın cnm güle güle kullan.

fashiONözge dedi ki...

oooo bomba olmuş bombaaaa,bayıldım sende duruşuna gözlüğün:)valla zorla bana da aldıracaksınız sonunda bu gözlükten :))hehee:)

SHOPAHOLIC WEARS PRADAAAA :))

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

MadamBFashion evet aynen bazen bir takı bile bütün bir kombini belirleyebiliyor :)

Ahsencim, çok teşekkürler!

Aysuncum çok teşekkürler, evet güzel bir alışveriş oldu :)

Özgecim teşekkür ederim, evet gözlük alacaksan düşün bence de bunu, pişman olmazsın. BAşlık senin dediğin gibi de olabilirmiş, nede düşünemedim shoppaholic wears prada diye :) Bir gün başka bir Prada olursa dolabımda bunu kullanıcam:)

gülümse dedi ki...

bayılıyorum bu gözlüğe tatlım ya,fashionözge gibi ben de taliplisiyim:)güle güle kullan tatlım.

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Güle güle kullan, belki biliyorsundur ben bu gözlüğü Deniz Seki'de görünce biraz soğumuştum, sana yakışmış:)

Trendydolap dedi ki...

çok klas bir gözlük güzel yatırım modası geçmez. güzel günlerle kullan tatlım. kombinde sade ama bluzunun kuması sayesinde şıkta olmuş pek severim bu tarzları.

http://trendydolap.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Çok hoşmuş bence de..Güle güle kullan...

www.margunundunyasi.blospot.com

AyçA dedi ki...

Doğru söylüyorsun canım gözlüğün gerçekten muhteşem. Ben de bu aralar güneş gözlüğü bakıyorum. Ama karar veremedim.

sevgiler...

http://ennstyle.blogspot.com/