7 Ekim 2011 Cuma

In the cookies of life, sisters are the chocolate chips




 Bluz/ Top: İpekyol
Şort/ Shorts: Topshop
Ayakkabı ve çanta/ Shoes and bag: Hotiç
Küpe ve yüzük/ Earrings and ring: Hello Accesories

Ablamla uzun süredir planladığımız kızkardeşler gününü sonunda hayata geçirdik.  Alışveriş yaptık (şaşırmadınız tabi ki) , oburluk yaptık, kahvemizi içip aldıklarımızı inceledik, vapur keyfi yaptık. Bu keyifli günden bir kaça kare paylaşmadan olmaz. Ablam her ne kadar benim fotoğraflarımı koyma deyip, gizemli kalmak istese de bozdum işte gizemini heh heh :) Hem belki kızının fotoğraflarını koyup onunkileri koymazsam bloguma kıskanıp, pabucunun dama atıldığını düşünür. Şaka bir yana bugün amatörce de olsa moda blogu yazan bir alışverişkoliksem bunda ablamın payı çok büyüktür. Herşey onun gardrobunu ve dergilerini kurcaladığım çocunluk günlerimde başladı, benim stil ikonum da ablam :)

We had been planning a sisters meeting with my sister, finally we could enjoy sisters day. We went to shopping, have a delicious lunch, drank our coffees while looking our new babies :) If I am a shoppaholic and fashion blogger today, it is because of my sister. My passion of fashion had started when I was a child looking at her closet and magazines, she was and will always be my style icon:)


Ablam ne mi giymiş?

Elbise/ Dress: Batik
Kemer/ Belt: Fabrika
Ayakkabılar/ Shoes: Erşen
Çanta/ Bag: İnci

3 yorum:

ecem dedi ki...

ooh walla kıskandım sizi :) güzel güzel giyinip gezmişşsinz de bugun gittiyseniz bende bi ara ordaydım galiba saatlerimiz farklıydı :(

Lunapark Queen dedi ki...

Somon rengi ne yakışmış :)

Ben de bloguma beklerim, ayrıca güzel yorumlarınızı da beklerim :)


http://lunaparkqueen.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Yalnız ablanla inanılmaz benziyorsunuz canım! :) bu postta saçlarını bir ayrı beğendim, bluz de pek hoşmuş yaka detayı özellikle ;) somon rengini kesinlikle daha sık kullanmalısın tatlım!


BeTwin Us