17 Ekim 2011 Pazartesi

Yazdan Kalma Bir Günden...






Tulum/ Romper: H&M
Ayakkabı/ Shoes: Hotiç
Çanta/ Clutch: Koton
Küpe/ Earrings: Hello Accesories

Yaz aniden bitti ve sonbaharın tadını çıkaramadan kış geldi. Bir hafta önce hırka bile giymezken şimdi çizme ve paltolara hızlı bir geçiş yaptık. Ama ben hala geçen haftaki outfitlerimi paylaşamadığım için daha bir iki postta beni yazlıklarımla göreceksiniz.

The summer is over and winter started this week unexoectedly, while we were waiting for fall. Last week I was wearing sandals, rompers and shorts, this week I started to wear my coats and booties. There was some outfit posts from last week and I will share my last summer outfits this week.

6 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Renk tonları harika :) çanta ise konuşuyor vallahi :) atık izmirde bile kış geldi canım böyle tiril tiril dolaşamayacağız :(

Unknown dedi ki...

Şuan o kadar soğuk ki bu post'u görünce içim ısındı.Renk uyumlarına bayıldım.

Wear A Smile! dedi ki...

bu playsuit'i h&m'de görüp beğenmiştim ben ama bedeni yoktu :(
clutch'ın çok güzel tamamlamış bu güzelliği..:)

Unknown dedi ki...

Yaz, güneş, o güzelim pastel tonlar.. Şimdi o kadar uzak ki :( bu tulumun renklerine bayıldım,sana çok yakışmış, modelinin üstten 2 kat şeklinde olması da çok orijinal, ayakkabı clutch’ın romper ile uyumu da çok hoş olmuş tatlım ;)


BeTwin Us

Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Hmmm bu fotoğraflar Bostanlı Kahve Diyarının oralarda çekilmiş sanki ;)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Sayın Karaca amalesef geldi canım böyle dolaşmayı özleyemeyeceğiz ama bir iki gün daha baharın tadını çıkarabilirz ;)

Melis Kıyıcı Çok sağol Meliscim, ben de soğukta üşüyerek yaptım bu postu :)

Ahsencim teşekkür ederim canım :)

BeTwin Us: Çok teeşekkürler tatlım :)

Fundanın Günlügü eveeet orası =)