19 Ekim 2011 Çarşamba

Stripe Obsession


Elbise/ Dress: Akçay'da bir butikten/ From a local shop
Ayakkabı/ Shoes: İnci
Çanta/ Bag: Yargıcı

Çizgili kıyafetlere bir zaafım olduğunun farkında değildim ama bu son 1 ayda yaptığım outfit postlarındaki çizgili 4. kombin olunca nur topu gibi yeni bir takıntım olduğunu anladım :) Özellikle renk renk çizgilileri görünce dayanamıyorum. Renkli ayakkabı ve çanta takıntım zaten yıllardır var, kışın çizmelerin içinde hapsolan ayaklarım  renk renk babetleri çok özleyecek.

I had not noticed that I was obsessed with stripes; yet I saw that it is my fourth striped outfit post this month. I love colorful striped dresses. I am also obssesed with colorful shoes and bags for years. My feet which do not like being in boots in winter will miss my colorful ballerinas.

7 yorum:

fashiONözge dedi ki...

çok güzel olmuşsun tabiiki canım.

sadece görmediysen bilgin olsun bloggerlar olarak bugun yas ilan ettik.

Wear A Smile! dedi ki...

böyle renkli giyinmene bayılıyorum, yine çok tatlı bir outfit! :)


Wear A Smile!

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

FashiOnözge teşekkür ederim canım. Yorum yazdıktan sonra girdiğim bazı bloglarda bunu gördüm. Ben de sizler gibi çok üzgünüm, ama bu blog benim oyun alanım, kaçış yerim, terapi merkezim gibi. Bu yüzden ben o gün ne yaşarsam yaşayım bilgisayarımı açtığımda aklımı tamamen boşaltıyorum, sadece moda yazıyorum,o lanet günde de böyle yaptım. Fakat sizin kararınıza da saygı duyuyorum ve ben de sizin gibi pazartesiye kadar yazmamaya karar verdim. Yine de bizim susmamız malesef o şehit evlerine düşen ateşleri söndürmüyor malesef keşke biz değil de zehirli, savaş çığırtkanlığı yapan diller sussa, şerefsizlerin silahları, bombaları sussa

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Ahsencim çok teşekkürler ben de renk renk giyinmeyi seviyorum, kış yaklaştıkça griler siyahlar bejler hakimiyeti ele geçirecek ben de en renkli giysilerimi giymeye çalışıyorum gri kış günleri gelmeden :)

Unknown dedi ki...

Canım, rengarenk stripelarla bu kadar güzel match eden çiçekli clutch'ına bayıldım :) outfitin nasıl uyumlu, güzel ve iç açıcı olmuş!


BeTwin Us

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ne tatlı bir kıyafet olmuş bu, elbisenin, çantanın ve ayakkabının renk uyumu muhteşem.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Between Us ve Deniz, çok teşekkürler fıstıklar :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/