2 Ekim 2011 Pazar

So tell the girls that I'm back in town

Uzuuun yaz tatilim bitti ve yazlığımızdan döndük. İzmir'e dönünce ilk işim kuzenim Ecem'le buluşup Forum Bornova'da hem alışveriş hem dedikodu yapmak oldu:) Alışverişkolik alışverişe çıkınca outfit postunu falan düşünmez tabi, neyse ki mağazalar arası koşuştururken bir fotoğraf çekilmeyi akıl edebildim. Bu tshirt dolabımdaki favori parçalardan, üzerindeki güllere bayılıyorum.

My loooong summer holiday had come to an end, I am back in İzmir now. In Izmir, I met my cousin, we went shopping and made gossip while drinking coffee :) It was such a fun day, so I could not take too many pics because I was concentrated on shopping not my blog:) Yet, my cousin took a photo of me and I can make an outfit post. I love my tshirt and the roses on the fabric.

Tshirt: İpekyol
Jeans: Mango
Ayakkabılar/ Shoes: Hotiç
Çanta/ Bag: Yargıcı

5 yorum:

gülümse dedi ki...

welcome back!!!

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin bakalımm!!!Bluz çok güzel bu arada!! :)

bireflatunölüm dedi ki...

ben varya o ayakkabı ve bluza bittim :))
http://laminapropria.blogspot.com/

Moda Sihiri dedi ki...

bluzun çok güzelmiş çok beğendim
http://www.modaerator.com/

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Gecikmeli oluyor farkındayım ama hepinize tatlı yorumlarınız için teşekkürler, hoşbuldum :)