3 Ekim 2011 Pazartesi

Color Of The Day: Yellow











Tulum/ Romper: Milla (Trendyol'dan)
Sandalet/ Sandals: Benetton
Çanta/ Clutch: H&M

Kuzenimi her yakaladığımda blog için fotograf cektiriyorum, sanırım en sabırlı fotoğrafçım o. Gördüğünüz gibi ikimiz de tulumları seviyoruz. Ecem sade bej rengi bir tuluma çiçekli bir broş eklemiş ve tulumun havası tamamen değişmiş. Eğer dolabınızda sıkıldığınız sade bluz ve elbiseler varsa, bir çiçek ona yepyeni bir görünüm verebilir.

Whenever I see my cousin, I make her take my photos, she is the most patient photographer. We both love jumpsuits and rompers. My cousin Ecem pinned a flower on her  jumpsuit and it changed the look completely. If you have old blouses and dresses you wanted to modify, try sewing a flower.

5 yorum:

Deniz Demirci dedi ki...

kizim, bak amerikalardan takip ediyorum seni :)) cok yakismis, cok guzel cikmissiniz her ikiniz de! :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Ayyy kuzum ya çok sevindim demek gizli takipçimsin, üyelerde yoksun diye bilmiyordum takip ettiğini. Çok özledim seni arkadaşım...

gülümse dedi ki...

tulumlarınıza bayıldım çok hoş çıkmışsınız.beTwin Us çekilişinde kazandığın hediye için de ayrıca tebrikler,güle güle kullan:)xoxo

Giz dedi ki...

Kuzeninin gül detaylı uzun tulumu, senin fiyonklu kısa tulumun çok yakışmış ;) yalnız ben rengi ilk kareden beri fıstık yeşili görüyorum canım, sarı demişsin oysa ki ışıktan mı öyle çıkmış acaba?


Giz’li Teras

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Gülümse çok teşekkürler canım yakında yeni çantamla karşınızda olacağım burada :))

Giz çok teşekkür ederim canım tulum sarı aslında ama neon sarı olduğu için böyle hafiften yeşile de çalıyor ışığa göre :)