6 Ekim 2011 Perşembe

The Smurfs :)

Elbise/ Dress: Hotshop
Çanta/ Clutch: H&M
Ayakkabılar/ Shoes: Mudo

Şirinler' i izlemeyi çok istesem de bir türlü gidememiştim, tam artık vizyondan kalktı diye üzülürken hala oynadığı bir salon buldum, yeğenimle gittik, çok keyifli bir gün geçirdik. Patlamış mısır eşliğinde film izledik, McDonald's ta yemeğimizi yedik (Evet galiba kötü bir teyzeyim, kendi kötü alışkanlıklarımı ona da bulaştırıyorum. Aynı benim gibi fast food seviyor, çok süslü, makyaj malzemelerimi kurcalamaya, çantalarımı takmaya bayılıyor, büyüyünce tüm gardrobumu ona bırakmamı istiyor, geleceğin alışverişkoliği olabilir :) 5 yaşında çocuk Mango'da gezmeyi sever mi, Derin seviyor, beğendiği parçaları bana heyecanla gösteriyor:) Bugün Derin'in outfiti benimkinde çok daha göz alıcı olduğu için kendimi çabuk geçiyor, bu postu Derin'e ithaf ediyorum :)

We had a wonderful Sunday with my niece together. We went to cinema to watch the Smurfs, then had a lunch in McDonalds. I think my bad habits are contagious, my niece and me are like twins, we both love fast food, fashion and shopping. She loves my cosmetics, cluthes and want me to give all my closet to her when she is grown up. Today her outfit is much more gorgeous then mine, so this post is dedicated to her:)

  




3 yorum:

gülümse dedi ki...

acaba ben mi yazdım bu yazıyı yaaa:)bu kadar olur.ben de kuzenimin kızını şirinleri izlemeye götürdüm.filmden önce mcdonaldsta yemek yedik,patlamış mısır eşliğinde film izledik,bizimki de benim ayakkabılarıma hasta,hepsi ilerde onun olacakmış,sadece onlarda da gözü yok,çeyizimde de gözü var,neymiş efendim niye bana çok çeyiz hazırlanmışmış,insan hakları,çocuk hakları diye birşey varmışmış,herşey benim için olmazmış,kendisi de benden önce evlenecekmiş:)))bababaaba:)4 yaşında daha bu çocuk yahu!!ve kendisine accessorizedan aldığım topuklu ayakkabılardan başkasını da giymiyor:)))))

Unknown dedi ki...

Heheh harika bir alışveriş arkadaşı, fotoğraflara bakınca mango’yu gezmeyi sevmesine hiç şaşırmadım canım! :) o yaşta bu ne kokoşluk, süpermiş valla :)


BeTwin Us

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Gülümse, çocuklarla zaman geçirmek insana pozitif enerji yüklüyor, hele şu minik cadılar :) Bunlar bu cadılıkla bizden önce evlenebilir :))

betwin us gerçekten de ideal alışveriş arkadşı hiç sıkılmaz, fikir verir, beğendiklerini denememi ister hatta herkese lazım :)